JUSAN - Fidelity Contact Center

Tehnologie inovativă în CLOUD

 

Fidelity este o soluție de Contact Center avansată și eficientă, orientată spre îmbunătățirea serviciilor prin reducerea numărului de apeluri nepreluate și furnizarea de statistici privind activitatea în Contact Center. Această soluție robustă este prezentă în locații din peste 40 de țări, mai ales în Uniunea Europeană.

 

 

Se bazează pe tehnologia de ultimă generație și permite managementului să obțină toate informațiile relevante în timp real pentru a gestiona și optimiza resursele disponibile.

 

 

Fidelity gestionează și distribuie un volum mare de apeluri, reduce numărul de apeluri nepreluate și optimizează costurile.
De asemenea,  gestionează e-mail-uri și chat-uri. Poate fi integrată cu soluțiile CRM și ERP. Opțiunea Telemarketing poate fi utilizată pentru a genera cu ușurință și eficient campanii de tip „outbound call”.

Cu Fidelity Connect de la Jusan, prin Romservice Telecomunicații, oferiți clienților un nivel unic și nelimitat de servicii, asistență și comunicare de oriunde și prin orice canal.
O soluție Contact Center ușor de instalat, 100% flexibilă, scalabilă și complet integrată cu sistemele de comunicații vocale și mesaje de chat, WhatsApp, Facebook, Twitter, precum și prin e-mail și apeluri video:

 

  • Chat în ecran complet

 

 

  • CRM în ecran complet

 

 

  • E-mail în ecran complet

 

 

  • Formular în ecran complet

 

 

  • Facebook Chat în ecran complet

 

 

  • Twitter Chat în ecran complet

 

 

Platforma Contact Center WETEAM de la Jusan prin partenerul Romservice Telecomunicații pentru România, este primul Contact Center în cloud care permite agenților să gestioneze mesajele din Social Media (WhatsApp, Facebook, Twitter, Live Chat) și apelurile Video Call printr-o interfață unică:

 

 

 


 


 
 
 
 
 
 

Comercializare și servicii pentru următorii producători:

Jusan