Hotel TV

Afișare digitală HO-RE-CA

 

 

Activităţi hoteliere optimizate

 

Gestionați afișajele multiple!

Prin funcţionalitatea multiplă plug-and-play, managerii hotelului pot activa şi supraveghea cu uşurinţă sute de afişaje din incintă în acelaşi timp.

Maximizaţi economia de energie!

Cu un control centralizat al gestionării, puteţi oferi un mediu condiţionat optim de la distanţă şi în mod eficient, în întregul edificiu.

 

  • ​​Îmbunătăţiţi productivitatea şi eficienţa.
  • Maximizaţi eficienţa printr-o comunicare excelentă.
  • Automatizaţi şi digitalizaţi activităţile interne.

 

Romservice Telecomunicații - partener și integrator direct Samsung

Romservice Telecomunicații este integrator direct și partener autorizat Samsung - nivel Platinum (Samsung Team of Empowered Partners),  cu mare experiență în domeniul echipamentelor Hotel TV, adresate unităților de cazare turistică (hoteluri, pensiuni, cămine etc.), apartamentelor și saloanelor de spital cu regim hotelier etc., asigurând:

  • echipamente și sisteme dedicate pentru infrastructura TV clasică și IP
  • difuzare de conținut propriu
  • soluții interactive pentru camere și spații comune
  • integrare cu surse de informații dinamice
  • TV cu Wi-Fi încorporat
  • instalare și configurare, mutări, închiriere, customizare software/hardware
  • mentenanță SLA 8x5 si 24x7
  • inventariere și documentare, audit complex, migrări și portări

 

 

Gestionarea optimizată a conţinutului

Samsung LYNK REACH® 4.0

Toate televizoarele Samsung pentru industria ospitalităţii sunt compatibile cu această soluţie confortabilă de gestionare a conţinutului pentru camerele dumneavoastră de oaspeţi.

 

 

 

Sistemul / Arhitectura de definire

Hotelurile pot utiliza cea mai nouă tehnologie de gestionare a ospitalităţii pentru a oferi o experienţă individuală oaspeţilor. LYNK REACH 4.0 de la Samsung îmbină beneficiile tehnologiilor de ospitalitate SINC şi REACH pentru a oferi o soluţie cuprinzătoare de gestionare a conţinutului. LYNK REACH 4.0 îmbunătăţeşte tehnologia de eficientizare a experienţei utilizatorului şi beneficiile suplimentare, de la un număr mai mare de canale care furnizează informaţii, opţiuni confortabile de comunicare şi până la gestionarea mai eficientă a camerelor. Ca soluţie unificată de gestionare a conţinutului, LYNK REACH 4.0 este compatibil cu LAN, WIFI şi structurile coaxiale, pentru a îmbunătăţi funcţiile de administrare, monitorizare şi serviciu clienţi ale hotelului. Prin transferul de pe serverul de gestionare personal (PMS) şi cu şabloane personalizate, utilizatorii de ospitalitate pot crea şi furniza servicii personalizate pentru o experienţă memorabilă. Acest lucru include accesul la o varietate de canale IP şi RF, aplicaţii şi servicii care reflectă ceea ce aşteaptă oaspeţii acasă şi pe dispozitivele lor mobile. LYNK REACH 4.0 permite, în plus, o comunicare bidirecţională între administrarea hotelului şi oaspeţi. Capacitatea eficientă de control la distanţă a soluţiei pentru afişajul în cameră asigură o furnizare de calitate a serviciului în timp real, fără activitate şi întreţinere în cameră.

 

Îmbunătăţiţi brandul hotelului şi vizibilitatea ofertelor cu un canal video de bun-venit!

LYNK REACH 4.0 le permite hotelurilor să utilizeze canale video de bun-venit pentru a le transmite oaspeţilor informaţii utile într-un mod mai antrenant. Prin încărcarea uşoară a videoclipurilor sau inserarea simplă a unui URL, administratorii hotelului pot personaliza o listă de canale de videoclipuri, prezentând facilităţile hotelului sau făcând reclamă la oferte speciale, evenimente locale sau atracţii. Administratorii hotelului pot modifica suprafaţa videoclipului, în funcţie de necesităţile lor, alegând fie afişarea pe ecran complet, fie o dimensiune personalizată. Capacitatea de a difuza aceste promoţii pe mai multe canale în acelaşi timp aduce un flux de venit suplimentar pentru hoteluri şi îmbunătăţeşte renumele brandului.

 

Flux de lucru eficientizat cu monitorizare în timp real şi o platformă centrală de gestionare

Soluţia LYNK REACH 4.0 de la Samsung reduce costul total de întreţinere pentru hotelieri, prin intermediul caracteristicilor inteligente care oferă rapoarte de monitorizare în timp real şi o platformă centrală de pe care administratorii IT pot gestiona procesele de la distanţă. Hotelurile pot selecta televizoare individuale sau grupuri de televizoare şi să monitorizeze setările acestora şi ale reţelei, ale afişării informaţiilor despre oaspeţi, cameră, datele de cazare şi eliberare cameră. Aceste opţiuni le oferă hotelurilor o modalitate eficientă de a economisi timp şi efort, precum şi costuri cu munca şi întreţinerea, având în vedere că personalul hotelului nu trebuie să viziteze fiecare cameră de hotel ori de câte ori este necesară o schimbare.

 

Maximizaţi accesul oaspeţilor la divertisment şi informaţii

Soluţia LYNK REACH 4.0 de la Samsung le oferă administratorilor hotelului acces la o varietate de canale IP şi RF, creând o hartă hibridă de canale capabile să le ofere oaspeţilor mai multe opţiuni de divertisment şi informaţii decât sunt disponibile pe afişajele standard de ospitalitate. Prin acest acces îmbunătăţit, administratorii hotelului pot compune şi activa cu uşurinţă o listă extinsă de canale pentru a satisface nevoile unice ale oaspeţilor. Lista extinsă de canale a LYNK REACH 4.0 le permite hotelurilor să ofere conţinut plătit specializat de top oaspeţilor care au nevoie de acesta, creând o sursă potenţial profitabilă de venit şi oferind în acelaşi timp opţiuni de vizualizare personalizate oaspeţilor.

 

 

Individualizaţi experienţa oaspeţilor cu acces la aplicaţii

Cu LYNK REACH 4.0, proprietăţile de ospitalitate pot încânta oaspeţii cu acelaşi divertisment interactiv pe care îl experimentează pe propriile dispozitive sau pe afişajele din cameră. Samsung Smart Hub este o poartă de acces pentru o varietate de aplicaţii, deschizând oportunităţi mai diverse decât canalele de televiziune convenţionale pentru oaspeţii care necesită acest lucru. Utilizând Smart Hub, oaspeţii pot accesa cu uşurinţă aplicaţii de reţele sociale, să se bucure de muzică şi acces la ştiri prin intermediul reţelei IP a hotelului, pentru un conţinut TV îmbunătăţit, bazat pe nevoile individuale. Hotelurile au controlul asupra activării sau dezactivării accesului la aplicaţie, pentru a oferi servicii individualizate pentru grupurile de oaspeţi.

Oferiţi conţinut personalizat mai uşor printr-o interfaţă de utilizator personalizată

Interfaţa de utilizator personalizabilă a LYNK REACH 4.0 le permite hotelierilor să ofere oaspeţilor o experienţă mai bogată și personalizată în cameră. Utilizarea instrumentului de Autorizare pentru conţinut este sprijinită de interfaţa de utilizator îmbunătăţită, iar dezvoltarea conţinutului este mai simplă şi mai uşoară. Printr-o selecţie de şabloane care pot fi personalizate complet şi sunt uşor de utilizat, LYNK REACH 4.0 ajută administratorii de conţinut să configureze un portal de proprietate, cu mesaje de fundal şi imagini care pot fi editate. Soluţia este echipată, de asemenea, cu şabloane intuitive pentru interfaţa de utilizator, care sunt disponibile imediat şi care simplifică gestionarea, dezvoltarea şi afişarea conţinutului. Interfaţa conţine un meniu simplificat, cu o ierarhie a setărilor sub formă de arbore, similară cu sistemul de dosare al unui computer, pentru a accelera localizarea elementelor. Această interfaţă de utilizator permite managerilor hotelului să insereze imagini, videoclipuri, text, să repoziţioneze şi să redimensioneze elementele.

 

Oferiţi servicii personalizate de la cazare până la eliberarea camerei

Platforma LYNK REACH 4.0 de la Samsung garantează că oaspeții primesc atenţie personalizată şi acces confortabil prin facilităţile şi serviciile de la faţa locului, pe toată durata şederii lor:

• La cazare: Serverul LYNK REACH 4.0 utilizează serverul hotelului de gestionare a proprietăţii (PMS) pentru a transfera informaţiile unice ale oaspeţilor şi pentru a-i întâmpina cu mesaje de bun-venit personalizate.

• În timpul şederii: Odată ce datele sunt transferate la serverul LYNK REACH 4.0, administratorii hotelului pot transmite mesaje personalizate oaspeţilor, relevante pentru şederea lor, de la lista rezervărilor la restaurante până la orarul altor servicii la faţa locului. 

• Eliberare expres a camerei: LYNK REACH 4.0 evidenţiază şi organizează toate tarifele oaspeţilor pe un ecran din cameră, permiţând un proces mai rapid pentru eliberarea camerei, care nu necesită un drum până la recepţie.

 

Îmbunătăţiţi experienţa oaspeţilor cu acces uşor la informaţii valoroase, în timp real

Cu LYNK REACH 4.0, hotelurile le pot oferi oaspeţilor o experienţă specializată, construită în funcție de orarele și motivele lor de şedere. Oaspeţii pot accesa cu uşurinţă internetul, conţinut video sau aplicaţii, inclusiv servicii hoteliere, informaţii pentru turişti, starea vremii, informaţii despre zboruri şi multe altele, cu asistenţă în mai multe limbi pe televizoarele din camerele lor. De exemplu, televizoarele din camerele persoanelor care participă la o convenţie pot afişa o interfaţă de utilizator personalizată şi un meniu specific convenţiei, inclusiv locurile de desfăşurare a evenimentelor, alerte privind şedinţele şi opţiunile de divertisment. În plus, videoclipurile şi imaginile care promovează evenimente locale şi informaţii pentru turişti, reduceri disponibile şi multe altele pot fi afişate pentru un acces mai rapid şi mai uşor al oaspeţilor.

 

Ospitalitatea TV integrată unitară şi tehnologiile wireless oferă control optim în cameră şi cea mai bună gestionare a conţinutului, a energiei şi a camerei.

Introducerea tehnologiei de ultimă generaţie permite hotelurilor şi staţiunilor de top să ofere oaspeţilor o experienţă individuală. Un exemplu remarcabil este transformarea televiziunii din camerele de hotel într-un centru de control capabil să comunice cu dispozitive IT integrate multiple. Fiind cel mai recent punct de evoluţie în gestionarea hotelurilor de lux şi de top, soluţia de gestionare a ospitalităţii (HMS) LYNK de la Samsung creează o experienţă mai confortabilă şi mai plăcută pentru oaspeţi, oferind personalului şi oaspeţilor un control mai mare asupra diferitelor aspecte ale hotelului şi atmosferei din cameră, pornind de la iluminatul din cameră şi utilizarea energiei, până la servicii personale şi gestionarea fluxului de activităţi.Sistemul complet LYNK HMS de la Samsung transformă televiziunea din cameră într-o poartă care conectează dispozitivele din cameră cu serverul HMS, sistemul existent al hotelului de gestionare a proprietăţii (PMS) şi aplicaţia mobilă integrată LYNK HMS pentru soluţiile de gestionare a camerei (RMS). Integrarea unitară a soluţiilor, obţinută prin protocolul wireless standard, permite hotelurilor să controleze setările de personalizare a luminii, umbrelor, temperaturii, indicatoarelor pentru uşi, conţinutului şi detectării mişcării, pentru a se potrivi nevoilor oaspeţilor. Uşor de utilizat cu afişajele de ospitalitate HD690, HD690U, HD890U şi HD890W de la Samsung prin intermediul unui adaptor HMS opţional,* soluţiile hoteliere integrate îmbunătăţesc în întregime operaţiunile, la un cost total redus de întreţinere (TCO) şi simplifică furnizarea serviciilor personalizate pentru oaspeţi. Transformând experienţa oaspeţilor şi încurajând loialitatea clienţilor LYNK HMS de la Samsung ajută hotelurile şi staţiunile de top să personalizeze ofertele unice pentru un rezultat îmbunătăţit. 

*în schimbul unei taxe suplimentare.

 

Consolidaţi capacitatea de control şi gestionare printr-o soluţie integrată pentru hoteluri

Cu serviciile obişnuite de control și de gestionare a camerei, administratorii hotelului se confruntă cu limitatarea capacității, neputând conecta dispozitivele suplimentare la serverele HMS ale acelor servicii sau la PMS-urile hotelurilor. LYNK HMS inovator de la Samsung transformă televiziunea din cameră într-o poartă de control şi gestionare complet integrată, combinând capacităţile esențiale într-o soluţie unică. Aceste servicii centrale includ:

• Soluţie de gestionare a camerei (RMS) – un instrument cuprinzător de gestionare şi soluţie de aplicaţie mobilă care eficientizează fluxul de lucru al personalului hotelului prin monitorizarea în timp real a temperaturii, performanţei dispozitivelor şi consumului de electricitate;

• Soluţie de gestionare a energiei (EMS) – un instrument bazat pe senzori care monitorizează gradul de ocupare al camerei şi reglează setările de căldură şi aer pentru o distribuție mai inteligentă a resurselor;

• Serviciul de Control în cameră (IRC) – un serviciu pe ecran, care le permite oaspeţilor să controleze diferite aspecte ale ambianţei din cameră printr-o interfaţă uşor de utilizat;

• Soluţie de gestionare a conţinutului (CMS) – un program bidirecţional interactiv care creează o atmosferă mai primitoare în cameră, deoarece hotelurile au posibilitatea de a transmite mesaje personalizate şi de a oferi acces personalizat la aplicaţiile şi serviciile web.

LYNK HMS de la Samsung este disponibil în două opţiuni de pachete de servicii. Pachetul standard include cele patru servicii de bază, precum şi un adaptor wireless şi o telecomandă smart pentru o conectare şi o performanţă mai fluente. Un pachet extins de servicii completează oferta standard cu un serviciu de control avansat în cameră (IRC), inclusiv iluminare îmbunătăţită, opţiuni de control al draperiilor şi al întrerupătoarelor, precum şi setări IRC în modul rapid.

 

 

Optimizați fluxul de lucru cu monitorizarea în timp real și cu o aplicație mobilă compatibilă

Soluţia de gestionare a camerei (RMS) LYNK HMS de la Samsung oferă utilizare inteligentă a sistemului în cameră pentru a ajuta hotelurile să funcţioneze mai eficient, precum şi funcţia de gestionare pe mobil a fluxului de lucru, îmbunătăţind astfel performanţele. Prin opţiunile inteligente ale RMS, personalul hotelului poate realiza o monitorizare în timp real, pentru a verifica starea dispozitivelor din cameră, performanţa şi securitatea, precum şi pentru a primi solicitări de servicii din partea oaspeţilor. Mai mult, personalul poate evalua şi efectua o analiză detaliată a utilizării energiei, ceea ce ajută la anticiparea defecţiunilor potenţiale în legătură cu HVAC, precum şi la optimizarea setărilor de energie. Aplicaţia mobilă RMS automatizează, de asemenea, procesele, pentru a accelera fluxul de lucru al personalului şi reacţia promptă la nevoile clientului. RMS eficientizează procesele de atribuire şi curăţare a camerelor (MUR) prin ierarhizarea camerelor care trebuie curăţate, în funcţie de starea camerei. Personalul poate, de asemenea, răspunde rapid solicitărilor oaspeţilor transmise prin aplicaţia RMS, deoarece sistemul atribuie sarcinile personalului de întreţinere, inspectorilor sau administratorilor. Pe lângă aceste funcţii, administratorii pot împărtăşi cu uşurinţă reguli şi proceduri personalizate cu personalul, pentru a îmbunătăţi productivitatea şi responsabilitatea. Astfel, personalul hotelului poate îmbunătăţi în mod activ condiţiile din camere şi poate oferi clienţilor servicii de calitate superioară.

 

 

Maximizaţi confortul oaspeţilor şi reduceţi costurile la energie cu controlul bazat pe senzori

Cu aerul condiţionat sau căldura care funcţionează continuu în mai multe încăperi simultan, utilizarea de energie are un impact semnificativ asupra cheltuielilor totale de operare. Prin soluţia de gestionare a energiei (EMS) LYNK HMS de la Samsung, hotelurile pot optimiza setările energiei din camere, pentru a reduce consumul total, furnizând în acelaşi timp confort fără egal. Pe măsură ce se cazează oaspeţii, personalul hotelului poate seta temperaturi interioare uniforme într-o singură cameră sau să blocheze camerele în funcţie de modelele climatice şi de poziţia camerei în cadrul hotelului. Utilizând mai mulţi senzori poziţionaţi în fiecare cameră, tehnologia de monitorizare bazată pe senzori a serviciului EMS sesizează, de asemenea, mişcarea oaspeţilor. În baza datelor combinate colectate de la senzori, sistemul LYNK HMS de la Samsung poate constata dacă o cameră este ocupată. Aceste informaţii permit hotelurilor să reducă sau să oprească încălzirea şi sistemele de răcire în timpul perioadelor vacante, dacă se doreşte acest lucru. În timp ce oaspeţii pot regla setările temperaturii în camere, oportunităţile de anticipare pentru o distribuţie a energiei controlată într-un mod mai inteligent ajută la reducerea costurilor la energie, îmbunătăţesc performanţele sistemelor energetice şi oferă eficienţă operaţională.

 

 

Îmbunătăţiți experienţa oaspeţilor prin accesibilitate eficientizată la controlul dispozitivelor

Deşi hotelurile pot utiliza sistemul LYNK HMS de la Samsung pentru a regla în mod activ setările din cameră pentru o performanţă continuă şi confort sporit al oaspeţilor, soluţia serviciului de control în cameră (IRC) le oferă oaspeţilor un control suplimentar asupra dispozitivelor din cameră, pentru a crea ambianţa ideală în încăpere. Fiecare afişaj de ospitalitate Samsung cu IRC activat prezintă o interfaţă de utilizator intuitivă, pentru reglarea simplă a setărilor temperaturii, luminii şi poziţionării draperiilor dintr-un singur punct. Oaspeţii îşi pot exprima, de asemenea, dorinţa de intimitate prin funcţiile „nu deranjaţi” / „curăţare cameră” (DND/ MUR) ale IRC. În plus, utilizatorii pot să-şi salveze opţiunile preferate şi să le activeze prin apăsarea unui singur buton prin intermediul setărilor Modului Rapid al IRC. Prin accesibilitatea sporită şi controlul eficient, tehnologia IRC simplificată de gestionare a camerelor oferă confortul, personalizarea şi performanţa pe care le aşteaptă oaspeţii de la un hotel de talie mondială.

 

 

Maximizați confortul oaspeţilor printr-o soluţie bidirecţională de gestionare a conţinutului bazată pe IP

Prin soluţia complet echipată, bidirecţională şi interactivă de gestionare a conţinutului (CMS) LYNK SINC 3.0, administratorii hotelului pot concepe şi furniza conţinut personalizat pentru o experienţă îmbunătăţită a oaspeţilor. Integrat cu LYNK HMS, LYNK SINC 3.0 de la Samsung le permite hotelurilor să creeze conţinut fără necesitatea achiziţionării unor instrumente externe suplimentare. Toată programarea realizată prin programul LYNC SINC are loc prin reţeaua IP a hotelului, eliminând astfel nevoia de decodoare costisitoare (STB) şi reducând complexitatea întreţinerii. Pe lângă simplificarea procedurilor de cazare şi eliberare a camerei, personalul hotelului poate programa afişajele de ospitalitate, individual sau în grup, pentru a transmite mesaje personalizate de bun-venit, orarul actualizat al zborurilor, condiţiile meteorologice şi opţiuni de divertisment local. Interfaţa intuitivă bidirecţională face aceste informaţii imediat accesibile oaspeților, oferindu-le în acelaşi timp acces confortabil la aplicaţiile lor preferate bazate pe web şi site-urile de reţele sociale (SNS).

 

Prezentări video:

 

Comercializare și servicii pentru următorii producători:

Samsung