IVR, Achiziție date DTMF
Interactive Voice Responce / Automated Attendant / Voicemail
- Soluții complementare pentru centrale cu funcții limitate de autoattendant
- Disponibilitate 24/7, automatizare răspunsuri fixe, difuzare mesaje comerciale pe durata așteptării, capacitate mare de stocare și nivele/ramuri
- Integrare TAPI/CSTA cu diverși vendori
- Integrare cu baze de date și aplicații externe, Text-to-speech pentru implementarea de sisteme complexe
Achiziție date DTMF: destinate în general reluării de contoare pentru utilități, sondaje, licitații etc.
- Implementarea în IVR multicanal a procedurii de achiziție și verificare
- Preluare și procesare DTMF
- Integrare cu baze de date și aplicații externe pentru integrarea, validarea și stocarea datelor
- Diponibilitate 24/7
Servicii
- Consultanță și proiectare, instalare și configurare
- Mentenanță SLA 8x5 și 24x7